onsdag den 3. juni 2015

Raku-weekend

Sådan kan man blive klogere og rigere på raku-ting. Det er en omstændig proces med formning, tørring, forbrænding, maling, efterbrænding, afkøling i savsmuld, og derefter rengøring.
 


Og selvom jeg ikke er særlig udviklet i kreativ formning, så er jeg ganske godt tilfreds med mine små skæve og rustikke produktioner.



Sjovt var det, og en skøn måde at være sammen på.



Line og Katrine var med på kursus, og her er hele vores produktion - ikke meget, men når man tænker på den omstændige proces, er vi ganske godt tilfredse.


17 kommentarer:

  1. Hvor har det været spændende at arbejde med. Flot resultat.
    Det har et fantastisk spil i glasuren....

    SvarSlet
  2. Så fine ting dere har laget. (Det fikk jeg også lyst til å være med på.)
    Det er noe med å lage det selv. Sitt eget design.

    SvarSlet
  3. Sikke en masse fine ting, I fik lavet. Jeg har selv prøvet Raku engang, og det var både sjovt og besværligt, så jeg synes da godt nok, I nåede meget.

    SvarSlet
  4. Hvor ER det bare fint! Tænker, at du bliver glad for dine færdige ting.

    SvarSlet
  5. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlet
  6. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet